Idea katalog - 01.10.-30.10.2022 - VIŠE NE VAŽI - strana 9 *

thumbnail - Idea katalog - 01.10.2022 - 30.10.2022 - Proizvodi na akciji - pivo, hummus, kozji sir, sir, Zdravo!, štapići, čips, quinoa, susam, tanjir, posuda, slika. Stranica 9.
9 / 17

* Važeći u sledećim Idea marketima

Proizvodi u ovom katalogu

 
ANAS UTIČU I LJUDI KOJE NE POZNAJEMO Pre pojave interneta uticaji su se svodili na neposredno okruženje u kojem su ljudi boravili. Uticaj su imali i mediji, pre svega novine i televizija, ali tada se o ishrani nije mnogo polemisalo jer se nije smatrala posebno značajnom. Međutim, sa pojavom interneta, posebno društvenih mreža dolazimo do informacija koje nam ranije nisu bile dostupne. Čitamo o iskustvima drugih ljudi, a onda na osnovu toga stvaramo neke svoje zaključke i donosimo odluke. Popularni podkasti i YouTube kanali takođe imaju veliki uticaj na formiranje mišljenja o tome šta se smatra zdravom hranom. Informacije o ishrani dolaze i od vrhunskih stručnjaka, ali i od ljudi koji samo prenose svoja iskustva ili iznose lične stavove. Ove uticaje je potrebno osvestiti jer je izuzetno važno napraviti kvalitetnu selekciju dostupnih informacija, a konačne odluke uvek donositi uz pomoć ljudi iz struke. ZAŠTO JE VAŽNO DA RAZUMEMO DRUŠTVENU DIMENZIJU HRANE? Kada se govori o zdravoj ishrani tada se odgovornost uglavnom pripisuje pojedincu. I zaista, na prvi pogled svako od nas odlučuje šta će da stavi na tanjir. Međutim, pitanje ishrane je daleko kompleksnije i ove uticaje uvek treba imati u vidu. Čovek je društveno biće, a hrana je veoma važan deo društvenog života. Uz hranu se slavi i žali, druži, hranu delimo sa dragim ljudima, u njoj uživamo. Kada se ispostavi da hrana koju smo navikli da jedemo više ne služi zdravlju i kada je neophodno da napravimo promenu, tada je drugačiji izbor namirnica samo jedan deo celokupne slike. Potrebna je veština komunikacije, spremnost da se zaume stav, istrajnost da se namera održi uprkos nerazmevanju okoline, što nije uvek lako. Međutim, kada se ovi uticaji osveste i sagledamo ishranu kroz njen društveni aspekt, bolje ćemo razumeti sopstvene izbore i lakše naći način da ti izbori budu zaista naši. To je ujedno i odlična prilika da sami izvršimo uticaj na okruženje svojim izborima koji su kvalitetni. Jer ako se zdravo hranite, dobrog ste zdravlja i puni energije, tada je očigledno da ste na dobrom putu. I vrlo je verovatno da će biti onih koji će poželeti da vam se na tom putu pridruže i time sami iskuse prednosti zdrave ishrane. Ne treba zanemariti i male, slatke izuzetke kojih će uvek biti. To je ona hrana koju volimo, uz koju se družimo, a koju je potrebno ograničiti. U ovom slučaju ograničenja ne znače uskraćivanje, jer imaju dragocen zadatak: da istovremeno omoguće zadovoljstvo, a ne načine štetu. KOZIJI SIR Dodoni 200g DAUR OM MARE Crunchy Kikiriki Estrella DAURA BIO GRIC integralni štapići više vrsta 70g ar's BIG deal NOVO HNE-STORY 34 NED DAURA PIVO BEZ GLUTENA 0,331 SCREAM SOUR CREA LCHIVES FLAVOUR 239⁹99⁹ DIN 267,99DIN 50 Halloumi Vegan 16999 189,99DIN 5499⁹9⁹ 629,99DIN ON HABE Crunchy Snack Susam Big Gric Big Gric HUMMUS CHIPS-169,99DIN QUINOA CHIPS-109,99DIN 45, 22g Eat Real HUMMUS Chips Goat's Cheese mo BIG deol TOMATO & BASIL FLAVOUR 539 99⁹ DIN gan -26% 13999⁹ 189,99 din Super cena uz Super ADC chy hili HUMMU Chips 629,99 din Super cena uz Super -25 Big Gric Eat 70% SOUTEN Real FREE 7499⁹ DIN 99,99DIN ina BIG deal ga SOUR CREAM &CRVES FLAGLE Eat, Real QUINOA Chips GLUTER FREE VEGAN

Drugi katalozi Idea

Najnoviji katalozi