Idea katalog - 08.08.-21.08.2022 - VIŠE NE VAŽI - strana 5 *

thumbnail - Idea katalog - 08.08.2022 - 21.08.2022 - Proizvodi na akciji - Kačkavalj, jogurt, kiselo mleko, farma. Stranica 5.
5 / 49

* Važeći u sledećim Idea marketima

Prikaži sledeći

Proizvodi u ovom katalogu

 
Predstavljamo vam najveće proizvođače u asortimanu Ukusi moga kraja KAKO JE FARMA NA ZLATIBORU PRERASLA U ŽLATIBOR NA FARMI Retke su priče o kompanijama u kojima su glavni akteri zadovoljni radnici, puni ljubavi i entuzijazma koje sa posla odnose svojim domovima, ali upravo takvu o svojoj kući pričaju svi zaposleni u PK Zlatibor iz Čajetine, jednog od proizvođača brenda Ukusil moga kraja. Kažu da se mleko sa brdsko planinskih područja razlikuje od ravničarskog i da ima bolja svojstva, ali da je presudan umiljat odnos zaposlenih prema kravama, koje imaju imena i među kojima je omiljena Maza. Da ni menadžmentu nije stran rad u mlekari pokazuje priča da su se zbog velike porudžbine ujedinili i svi zajedno doprineli tome da se dogovor ispoštuje i najkvalitetniji proizvodi isporuče važnom kupcu. Ovo nije samo farma, ovo je mesto na kome su se rodile neke ljubavi krunisane brakovima i prijateljstva za ceo život. Ovo je farma koja očuvanjem tradicionalnog načina proizvodnje, recepture za preradu mleka i proizvodnju mlečnih proizvoda čuva i baštinu koju su nam, kroz najkvalitetniju i najukusniju hranu, ostavile naše bake. Uspeh duguju posvećenosti poslu, poštovanju prirode i pretvaranju svih blagodeti zlatiborskih pašnjaka u jogurt, kiselo mleko i kačkavalj koji kroz Ukuse moga kraja i sa žigom Čuvarkuća dolaze do trpeza širom Srbije. JOURT JUGURT AKAN'Y JOCURT JOGUN PLANINSKO BLAGO: OD DVA ZAPOSLENA DO PREMIJUM BRENDA KOJI NOSI ŽIG ČUVARKUĆA Da ekskluzivni proizvodi i zanimljive kombinacije ukusa nisu svojstvene samo egzotičnim jelima različitih svetskih kuhinja ili skupih uvoznih proizvoda dokazuju iz kompanije Planinsko blago, proizvođača brenda Ukusi moga kraja koji u Idea, Roda i Mercator prodavnice donose autentične proizvode od premijum voća i povrća potkopaoničkog kraja. Ova porodična firma koja je od dvoje zaposlenih došla do izvoza proizvoda na tržišta Amerike, Meksika, Kanade i Australije, nije dozvolila da inovacije diktiraju ukus i kvalitet proizvoda. Oni su tradicionalne recepture i sve ono što su pravile naše bake unapredili savremenom tehnologijom koja dodatno čuva autentičnost i vrhunski kvalitet svakog proizvoda. U proizvodnji rade prave srpske domaćice ovog kraja koje pored prilike za zaposlenjem imaju i priliku da svoje umeće i ljubav prema poslu pakuju u svaku teglicu ajvara, pindura, zanimljivih kombinacija zimnice od crnog luka, šargarepe i krastavčića, extra džemova od maline, jagode, kupine, drenjine i flašu prirodnih sokova od paradajza. Kako kažu, ponosni su na to što su kompanija u kojoj zaposleni sa zadovoljstvom jedu svoje proizvode, a kao ključ svog uspeha vide tajni sastojak svakog recepta, a to je ljubav. Srpski proizvođač koji ima znanje, umeće i poštovanje prema svim prirodnim bogatstvima koja nam naša zemlja daje je pravi čuvar srpske privrede, a Čuvarkuća je način da ove proizvode potrošači u trgovinskim lancima prepoznaju i kupuju. Ovim je krug zatvoren i sva vrednost ostaje tu gde je i nastala - u našoj zemlji.

Drugi katalozi Idea

Najnoviji katalozi