Idea katalog - 27.06.-10.07.2022 - strana 5 *

1 ...

5

... 49
Idea katalog - 27.06.2022 - 10.07.2022 - Proizvodi na akciji - Kačkavalj, jogurt, kiselo mleko, farma. Stranica 5.
1 ... 5 ... 49

Prelistajte ovaj Idea katalog koji važi od 27.06.2022 do 10.07.2022 da biste videli najnovije ponude. Na 48 stranica trenutne nedeljne akcije, pronaći ćete najbolju robu iz kategorije Marketi i supermarketi. Ovaj Idea katalog nudi popuste na više od 548 proizvoda, vodeći računa da dobijete najbolju ponudu za stvari koje kupujete! Ako želite da uštedite prilikom sledećeg odlaska u kupovinu u prodavnicu Idea, ne zaboravite da pogledate ceo katalog od strane 1 do strane 48. Na trenutnoj stranici ćete pronaći promocije za jogurt, Kačkavalj, kiselo mleko, farma; međutim, ovaj katalog Idea prodavnice nudi mnoga druga sniženja robe, kao što su testenina, voćni mix, gazirana voda, K Plus, pašteta, voda, flips. Ako želite da kupujete pametno i uštedite prilikom Vašeg sledećeg odlaska u kupovinu u prodavnicu Idea, ne propustite najnoviji nedeljni katalog koji je pun neverovatnih cena i sjajnih popusta. Posećujte Moj Katalog svaki dan da ne biste propustiti sjajne promocije koje nude Vaši omiljeni prodavci.

* Važeći u svim Idea marketima.

Prikaži sledeći

Proizvodi u ovom katalogu

 
 
Predstavljamo vam najveće proizvođače u asortimanu Ukusi moga kraja KAKO JE FARMA NA ZLATIBORU PRERASLA U ŽLATIBOR NA FARMI Retke su priče o kompanijama u kojima su glavni akteri zadovoljni radnici, puni ljubavi i entuzijazma koje sa posla odnose svojim domovima, ali upravo takvu o svojoj kući pričaju svi zaposleni u PK Zlatibor iz Čajetine, jednog od proizvođača brenda Ukusi moga kraja. Kažu da se mleko sa brdsko planinskih područja razlikuje od ravničarskog i da ima bolja svojstva, ali da je presudan umiljat odnos zaposlenih prema kravama, koje imaju imena i među kojima je omiljena Maza. Da ni menadžmentu nije stran rad u mlekari pokazuje priča da su se zbog velike porudžbine ujedinili i svi zajedno doprineli tome da se dogovor ispoštuje i najkvalitetniji proizvodi isporuče važnom kupcu. Ovo nije samo farma, ovo je mesto na kome su se rodile neke ljubavi krunisane brakovima i prijateljstva za ceo život. Ovo je farma koja očuvanjem tradicionalnog načina proizvodnje, recepture za preradu mleka i proizvodnju mlečnih proizvoda čuva i baštinu koju su nam, kroz najkvalitetniju i najukusniju hranu, ostavile naše bake. Uspeh duguju posvećenosti poslu, poštovanju prirode i pretvaranju svih blagodeti zlatiborskih pašnjaka u jogurt, kiselo mleko i kačkavalj koji kroz Ukuse moga kraja i sa žigom Čuvarkuća dolaze do trpeza širom Srbije. JOURT JUGURT AKAN'Y JOCURT JOGUN PLANINSKO BLAGO: OD DVA ZAPOSLENA DO PREMIJUM BRENDA KOJI NOSI ŽIG ČUVARKUĆA Da ekskluzivni proizvodi i zanimljive kombinacije ukusa nisu svojstvene samo egzotičnim jelima različitih svetskih kuhinja ili skupih uvoznih proizvoda dokazuju iz kompanije Planinsko blago, proizvođača brenda Ukusi moga kraja koji u Idea, Roda i Mercator prodavnice donose autentične proizvode od premijum voća i povrća potkopaoničkog kraja. Ova porodična firma koja je od dvoje zaposlenih došla do izvoza proizvoda na tržišta Amerike, Meksika, Kanade i Australije, nije dozvolila da inovacije diktiraju ukus i kvalitet proizvoda. Oni su tradicionalne recepture i sve ono što su pravile naše bake unapredili savremenom tehnologijom koja dodatno čuva autentičnost i vrhunski kvalitet svakog proizvoda. U proizvodnji rade prave srpske domaćice ovog kraja koje pored prilike za zaposlenjem imaju i priliku da svoje umeće i ljubav prema poslu pakuju u svaku teglicu ajvara, pindura, zanimljivih kombinacija zimnice od crnog luka, šargarepe i krastavčića, extra džemova od maline, jagode, kupine, drenjine i flašu prirodnih sokova od paradajza. Kako kažu, ponosni su na to što su kompanija u kojoj zaposleni sa zadovoljstvom jedu svoje proizvode, a kao ključ svog uspeha vide tajni sastojak svakog recepta, a to je ljubav. Srpski proizvođač koji ima znanje, umeće i poštovanje prema svim prirodnim bogatstvima koja nam naša zemlja daje je pravi čuvar srpske privrede, a Čuvarkuća je način da ove proizvode potrošači u trgovinskim lancima prepoznaju i kupuju. Ovim je krug zatvoren i sva vrednost ostaje tu gde je i nastala - u našoj zemlji.

Drugi katalozi Idea

Najnoviji katalozi