Idea katalog - 13.05.2019 - 26.05.2019 - strana 9 - VIŠE NE VAŽI

Idea katalog - 13.05.2019 - 26.05.2019 - strana 9 - VIŠE NE VAŽI

1 ... 9 ... 37
Idea katalog - 13.05.2019 - 26.05.2019 - Proizvodi na akciji - breskva, limeta, limun, malina, banana, salata, šećer, začini. Stranica 9.
1 ... 9 ... 37

Prelistajte ovaj Idea katalog koji važi od 13.05.2019 do 26.05.2019 da biste videli najnovije ponude. Na 36 stranica trenutne nedeljne akcije, pronaći ćete najbolju robu iz kategorije Marketi i supermarketi.! Ako želite da uštedite prilikom sledećeg odlaska u kupovinu u prodavnicu Idea, ne zaboravite da pogledate ceo katalog od strane 1 do strane 36. Ako želite da kupujete pametno i uštedite prilikom Vašeg sledećeg odlaska u kupovinu u prodavnicu Idea, ne propustite najnoviji nedeljni katalog koji je pun neverovatnih cena i sjajnih popusta. Posećujte Moj Katalog svaki dan da ne biste propustiti sjajne promocije koje nude Vaši omiljeni prodavci.

Proizvodi u ovom katalogu

 
 
Marina Toae nutricionista-dijetetičar Idea Organic Kralja Petra 74 Kako mogn koristim kardamom? Kaje voče sadrži naiviše, a Roje najimanje Becera? Kardamom je začin koji je u Evropu došao iz Indije i Bliskog istoka i pripada porodici dumbira. Koristi se za slana i slatka jela. Za pripremu slanih jela, semenke koje su prethodno tostirane daće jelu puniji ukus. Odličnu marinadu za piletinu predstavlja mešavina kardamoma, bibera, soli i soka od limuna. Može se dodati jelima sa pirinčem i u kus kus. Mleven se dodaje supama, čorbama, varivima, sosovima. U slatkoj varijanti obogatiće ukus kolača, pudinga, sladoleda, peciva i voćnih salata. Kada se doda kafi, daje joj posebnu aromu. Poput ostalih začina ima povoljne zdravstvene efekte, a može se koristiti i u obliku čaja. Ima diuretska svojstva, podstiče metabolizam, olakšava iskašljavanje. Nakon obilnog obroka olakšaće varenje ismanjiti nadutost Voće se sa svim vitaminima, mineralima, antioksidansima i vlaknima koje sadrži svrstava u kategoriju zdrave hrane. Međutim, s obzirom voća nalaze veće količine šećera, postoji bojazan da to može imati nepovoljan uticaj na zdravlje, naročito kod dijabetesa. se u nekim vrstama Sušeno voće sadrži najveću koncentraciju šećera, posebno suvo grožde, urme i smokve. Tropsko voće poput ananasa, banana i nara takođe ima dosta šećera, a vrlo blizu su trešnje, grožde i mango. U grupi voča sa niskim sadržajem šećera su: limun, limeta, maline, jagode, kupine, kivi, grejpfrut i avokado. Prosečna pomorandža sadrži oko 12g šećera, breskva 13g, pa bi se mogle svrstati u manje slatko voće, u poredenju sa većom bananom koja sadrži 25g šećera. Treba imati u vidu da su ovi šećeri prirodni, da dolaze zajedno sa vlaknima što usporava njihovu apsorpciju, pa se voće ne može smestiti u istu kategoriju sa namirnicama koje imaju dodat šećer i ne sadrže vlakna i brojne nutrijente kojima voće obiluje. Ono o čemu je poželjno voditi računa jeste količina voća koja se tokom dana pojede, pa će na taj način i unos šećera biti umereniji. IDEA

Idea katalozi

Najpopularniji katalozi