Idea katalog - 13.05.2019 - 26.05.2019 - strana 22 - VIŠE NE VAŽI

Idea katalog - 13.05.2019 - 26.05.2019 - strana 22 - VIŠE NE VAŽI

1 ... 22 ... 37
Idea katalog - 13.05.2019 - 26.05.2019 - Proizvodi na akciji - juneće meso, hleb, krompir, paradajz, pasulj, crni luk, tikvica, beli luk, riba, pizza, sir, jogurt, mleko, jaja, pavlaka, brašno, ulje. Stranica 22.
1 ... 22 ... 37

Prelistajte ovaj Idea katalog koji važi od 13.05.2019 do 26.05.2019 da biste videli najnovije ponude. Na 36 stranica trenutne nedeljne akcije, pronaći ćete najbolju robu iz kategorije Marketi i supermarketi.! Ako želite da uštedite prilikom sledećeg odlaska u kupovinu u prodavnicu Idea, ne zaboravite da pogledate ceo katalog od strane 1 do strane 36. Ako želite da kupujete pametno i uštedite prilikom Vašeg sledećeg odlaska u kupovinu u prodavnicu Idea, ne propustite najnoviji nedeljni katalog koji je pun neverovatnih cena i sjajnih popusta. Posećujte Moj Katalog svaki dan da ne biste propustiti sjajne promocije koje nude Vaši omiljeni prodavci.

Proizvodi u ovom katalogu

 
 
LOW CARB ISHRANA SA NISKIMUCESCEM UGLJENIH HIDRATA Još jedan način ishrane sa sve većim brojem pobornika jeste ishrana sa niskim učešćem ugljenih hidrata. Termin,nisko učešće" može biti prilično rastegljiv, pri čemu u praksi značajnu razliku predstavlja da li je u pitanju unos od 150g ugljenih hidrata dnevno, ili 20g i manje. U drugom slučaju stupa se na podnučje ketogene ishrane koja je veoma restriktivna i zahtevna. Telo tada ulazi u stanje nutritivne ketoze jer su količine glukoze koju dobija iz hrane minimalne, pa je neophodno da aktivira rezervni sistem snabdevanja energijom, kada se iz mastii nekih aminokiselina stvaraju ketonska tela koja predstavljaju TIKVICE SA MLEVENIM MESOM Sastojci: 3 tikvice, uzduž prepolovljene 2 kašike ekstra devičanskog maslinovog ulja 1/2 crnog luka, sitno naseckanog 2 čena belog luka 450g mlevene junetine 1/2 kašičice čili praha 1/2 kašičice kumina 1/4 kašičice mlevene paprike 1/2 šolje crnog pasulja 1/2 šolje nasečenog čeri paradajza 1 šolja rendanog čedar sir himalajska so, biber prelijte sa malo maslinovog ulja, posolite, pobiberite i pecite u rerni desetak minuta. U međuvremenu na tiganju zagrejte ulje, dodajte naseckan crni luk, par minuta kasnije naseckan beli luk, zatim mlevenu junetinu i dinstajte na umerenoj temperaturi dok se ne izgubi ružičasta boja mesa. Dodajte čili, kumin i mlevenu papriku, so, biber, a nakon toga umešajte crni pasulj i čeri paradajz. Ovom smešom punite napola pečene tikvice, a zatim od gore pospite rendani čedar sir. Pecite u rerni dok tikvice potpuno ne omekšaju, a sir se otopi hranu za mozak i srce. Generalno, logika koji stoji iza populame ,low carb" ishrane jeste da se glukoza kao gorivo brzo potroši i da se posegne za rezervama masti iz organizma (ili hrane), što je čini popularnom opcijom za skidanje kilograma.Navode se i drugi benefiti, ako se vodi računa o kvalitetu ishrane: bolja kontrola glukoze i insulina u krvi, smanjena glad, poboljšane kognitivne sposobnosti, više energije. Zbog uticaja na nivo šećera u krvi, osobe koje se odluče za ovakav način ishrane, a koje imaju dijabetes i koriste lekove, trebale bi da budu pod stručnim nadzorom. Osobe sa visokim krvnim pritiskom, takode. Bilo da je reč o manjoj ili većoj restrikciji, procenat ugljenih hidrata koji je smanjen potrebno je nadoknaditi ili proteinima ili masnoćama, pa ishrana ide ili u pravcu LCHF kada je povećan procenat masti, ili su to proteinske dijete poput Atkinsove. Svaka od ovih opcija ima svoje pobornike, ali i oštre kritičare Postupak: Zagrejte rernu na 180°C. Tikvice uzduž odelite i kašikom izvadite sredinu. Svaku od njih među stručnjacima. Namimice koje se preporučuju su: meso, riba, jaja, sir, pavlaka jogurt, puter, morski plodovi, prirodne masnoće i povrće koje raste iznad zemlje. Mleko se ograničava zbog laktoze, mlečnog šećera. Orašasti plodovii crveno voće koriste BIO PANON ORGANSKO JUNECE MESO vIšelvrsta se umereno, kao i mahunarke. Hrana koju treba izbegavati: sve vrste šećera i pica sa šećerom, hleb, brašno, krompir, žitarice. Voće se takode izbegava zbog visokog sadržaja šećera, a korenasto povrće se koristi umereno. Koliko će kojih namirnica biti zastupljeno, zavisi od toga koliko je ograničenje unosa ugljenih hidrata, a karakteristika ovog načina ishrane jeste da se jede do sitosti, bez brojanja kalorija. VECOD BIO PANON ORGANSKO JUNECE MESSO BIO PANON PONUDAVAZI DO 26.05 ORGANSKO JUNECE MESO 1.309 din 22

Idea katalozi

Najpopularniji katalozi